طراحی فروشگاه اینترنتی

9 / 10
از 19 کاربر

در گذشته نیاز مردم به یک کالای خاص از طریق بازار و یا فروشگاه تامین میشد. از زمانی که اینترنت پای خود را به کشورهای مختلف از جمله ایران باز کرد، با طراحی فروشگاه اینترنتی تحول بزرگی در زمینه خرید کالا صورت گرفت. امروزه با طراحی فروشگاه اینترنتی مردم برای خرید دیگر از منزل و یا محل کار خود خارج نمی شوند و به راحتی خرید خود را با مراجعه به فروشگاه اینترنتی انجام میدهند. 

پرکاربردتربن روش یافتن یک کالا در فروشگاه اینترنتی، جستجو در گوکل میباشد. با یک جستجوی ساده در گوگل به راحتی میتوان کالای مورد نظر را یافت و خریداری نمود. برای راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی ابتدا باید طراحی سایت آن انجام شود. از جمله نکاتی که در طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی فروشگاه آنلاین مد نظر طراح قرار میگیرد سئو میباشد.

سئو در فروشگاه های اینترنتی

سئو مهمترین نکته در طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای و طراحی سایت برای فروشگاه میباشد که شاید کمتر شرکت های طراحی سایت و طراحی فروشگاه آنلاین نسبت به آن حساسیت نشان میدهند. یک طراحی سایت فروشگاهی زمانی میتواند فروش بالایی داشته باشد که رتبه بالایی در جستجوی گوگل داشته باشد. بیشتر مشتریان یک کالای خاص عادت دارند تا با جستجو در گوگل کالای خود را یافته و خریداری کنند. بنابراین سئو عضو جدایی ناپذیر طراحی سایت فروشگاهی می باشد.

طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای توسط مبنا

شرکت طراحی سایت مبنا با در اختیار داشتن تیم طراحی سایت و همچنین سئو کار های متخصص و مجرب قادر به طراحی فروشگاه آنلاین و طراحی فروشگاه حرفه ای به بهترین نحو ممکن است. البته نکته بسیار مهمی که در بحث سئو برای طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی وجود دارد این است که مدت زمان مشخصی برای افزایش اعتبار طراحی فروشگاه اینترنتی باید در نظر گرفته شود و افزایش رتبه به یک مرتبه اتفاق نخواهد افتاد.

مزایای طراحی سایت بصورت فروشگاهی

طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی سایت فروشگاهی مزایای زیادی را با خود به همراه خواهد داشت:

اجاره و یا خرید یک فروشگاه برای راه اندازی یک کسب و کار هزینه بسیار زیادی را بخصوص در کلان شهرها بار خواهد آورد. یک فروشگاه هزینه های زیادی برای راه اندازی و همچنین نگهداری دارد که برای بسیاری از افراد هیچگونه صرفه اقتصادی ندارد. هزینه های زیادی همچون اجاره بها، مالیات، عوارض وجود دارند که به عنوان هزینه های سربار شناخته میشوند. طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای این هزینه های سربار را تا حد بسیار زیادی کاهش خواهد داد.

بازاربی یکی از مشکل ترین بخش های فروش کالا محسوب میشود. فروشگاه هایی که نوپا و تازه تاسیس هستند برای اینکه کالای خود رادر سطح گسترده ای معرفی کنند باید از روش هایی همچون آکهی روزنامه و یا ارسال نامه های تبلیغاتی استفاده کنند که این روش ها هزینه های زیادی را در بر دارد. طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای علاوه بر اینکه روند بازاریابی را بسیار راحت تر میکند میتواند هزینه های بازاریابی را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد. کافی است تا بر روی سئو طراحی فروشگاه اینترنتی به خوبی کار شود تا درنتایج اول گوکل قرار بگیرد. هزینه هایی که برای ارتقا سئو برای طراحی فروشگاه اینترنتیدر نظر گرفته میشود بسیار کمتر از روش های تبلیغاتی فروش کالا در یک فروشگاه میباشد.

یک فروشگاه با محدودیت جغرافیایی برای فروش کالا مواجه است و نمیتواند محصولات خود را به منطقه ای فراتر از فروشگاه خود بفروش برساند. اما اگر همین فروشگاه از یک طراحی فروشگاه اینترنتی برخوردار باشد میتواند محصولات خود را در مناطق و همچنین شهرهای دیگر بفروش برساند. میزان سودی که از طراحی فروشگاه اینترنتی حاصل خواهد شد به مراتب بسیار بیشتر است.

با طراحی فروشگاه اینترنتی ساعت کار دیگر معنا و مفهومی نخواهد داشت. یک فروشگاه در ساعت خاصی فعالیت خود را آغاز و در ساعتی خاص نیز به فعالیت خود خاتمه میدهد. ساعت کاری در طراحی فروشگاه اینترنتی به مالک آن بستگی دارد و در هر ساعت از روز میتواند خرید های انجام شده را بررسی و یا حتی ارسال کند. طراحی فروشگاه اینترنتی محدودیت زمان خرید را برای مشتری نیز حذف خواهد کرد. مشتری میتواند در هر ساعت که لازم دانست خرید خود را انجام دهد.

سایت فروشگاه باید چه امکاناتی داشته باشد؟

امکان بروز رسانی محصولات با طراحی فروشگاه اینترنتی تسهیل خواهد شد. زمانی که محصول جدیدی به لیست محصولات شما افزوده شد میتوانید آنرا در صفحه اول سایت قرار داده و به همین ترتیب آنرا به اطلاع مشتری برسانید. در یک فروشگاه بروز رسانی و مطلع کردن خریدار از کالای جدید مشکل میباشد و باید از روش هایی همچون ارسال پیامک و یا ایمیل استفاده نمود که هزینه های زیادی را هم در بر دارد. با قرار دادن محصول در صفحه اول سایت طراحی فروشگاه اینترنتی به راحتی میتوانید به مشتری نسبت به کالای جدید اطلاع رسانی کنید.

امروزه با طراحی فروشگاه اینترنتی ، فروشگاه های آنلاین زیادی وجود دارند که کالای خود را حتی به کشورهای دیگر نیز ارسال میکنند. در واقع با طراحی فروشگاه اینترنتی یک شعبه بین المللی برای کسب و کار خود راه اندازی نموده اند. مشتری از تمام نقاط جهان کالای مورد نیاز خود را مشاهده نموده و خریداری میکند. علاوه بر اینکه سود خوبی نصیب فروشنده میشود، با طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای به اعتبار کسب و کار نیز تا حد بسیار زیادی افزوده میشود.

قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

طراحی فروشگاه اینترنتی فروشنده را از توضیح نسبت به کالا بی نیاز میکند. با طراحی فروشگاه اینترنتی دیگر نیازی نیست تا توضیحاتی را نسبت به محصول به هر مشتری به صورت جداگانه ارائه شود. مشتری میتواند تصاویر محصول را مشاهده نموده و اطلاعات آنرا نیز مورد بررسی قرار دهد. شرکت طراحی سایت مبنا با تیم متخصص و مجرب خود در زمینه طراحی سایت و سئو آمادگی دارد تا طراحی فروشگاه اینترنتی و طراحی فروشگاه آنلاین با بهترین کیفیت را با قیمت مناسب راه اندازی کند.

با تغییر و تحولی که در زندگی هر یک از افراد به وجود آمده، موجب شده تا خدمات نیز بر اساس آن دچار تغییر و تحول شود، در نتیجه با استفاده از دانش و فناوری ایجاد شده زمینه برای انجام این گونه فعالیت ها محیا شود. امروزه بستر اینترنت برای خدمات سهل به وجود آمده است و همه به نحوی با توجه به نوع فعالیت خود از این بستر استفاده می کند.

بستر اینترنت برای طراحی سایت فروشگاهی

روز به روز بر مشغلۀ کاری افراد جامعه افزوده می شود و مردم خواستار خدمات گیری از طریق فضای مجازی هستند، طراحی سایت فروشگاه اینترنتی این امکان را برای افراد فراهم آورده و امکانات زیادی را در اختیار آنها قرار می دهد. قبل از طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید تمام ابعاد و نیازها براورد شده و بر اساس آنها بهینه سازی اصولی صورت بگیرد. اگر شما نیز صاحب یکی از این فروشگاه های اینترنتی می باشید از این فرصت پیش آمده استفاده کنید تا محصولات خود را باکیفیت بالا در کنار ارائه ضمانت های مورد نیاز نسبت به تعویض و یا پس گرفتن محصولات در اختیار مشتریان قرار دهید.

چرا طراحی سایت فروشگاه اینترنتی نیاز است؟

طراحی سایت فروشگاهی یکی از زیر شاخه های طراحی سایت است که بستر را برای پیشرفت های آینده دو چندان می کند. در طراحی سایت فروشگاهی باید علاوه بر داشتن ظاهر گرافیکی زیبا ، راهنمایی های جامعی برای هدایت آسان مشتری را فراهم آورد تا بتوانند به سهولت نیاز خود را مرتفع سازند.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی توسط تیم متخصص

انتخاب تیم مجرب و حرفه ای برای طراحی سایت فروشگاهی به شما این امکان را می دهد که تمام نیازهای مورد نیازتان به صورت فنی و اصولی رعایت شده و هزینه اضافی را برای تبلیغات متحمل نشوید. تیم متخصص شرکت طراحی سایت مبنا برای طراحی سایت فروشگاهی امکانات ویژه ای را در نظر می گیرد تا اهداف مشتری را صحیح به مقصد برساند. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با واحد کارشناسان تماس حاصل نمائید.

قابلیت های طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

  • بر مبنای نیاز و خواستۀ کارفرما طراحی سایت فروشگاهی اختصاص داده می شود.
  • سئوسازی قوی به همراه برنامه نویسی استاندارد برابر با اصول جست و جو گر گوگل
  • استفاده از کلمات کیلیدی درست برای برخورداری از وب سایت سئو شده قوی
  • جستجوی پیشرفته قوی کالاها و خدمات
  • طبقه بندی کالاها بر اساس اصول داینامیک
  • برقراری اتصال وب سایت فروشگاه اینترنتی با شبکه های اجتماعی موجود
  • ارائه خدمات پیش فاکتور در لحظۀ پرداخت مشتری
  • قابلیت پرداخت آنلاین اینترنتی با بانک های ملت و ....  
  • قرار دادن بخش های نظردهی کاربران برای محصولات ، اخبار، مقالات و ...
  • استفاده از تبلیغات های بنری، عکس و فلشی
  • به کار گیری منوهای تو در تو برای معرفی محصولات
  • فشرده سازی برای بالا بردن سرعت وب سایت فروشگاه اینترنتی
  • به کار گیری از تمام اصول فنی برای ایجاد امنیت و نفوذ ناپذیری برای هک کردن
  • امکانات ارسال پیام به مدیریت سایت
  • قرار دادن گالری تصاویر بالا مطابق با موضوع
  • آموزش اصولی رایگان برای کار کردن با پنل مدیریت
  • آموزش سئو به صورت حرفه ای و رایگان
  • طراحی سایت فروشگاه اینترنتی رسپانسیو

هر یک از خدمات ارائه شده تنها بخش کوچکی از امکاناتی است که شرکت طراحی سایت مبنا در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. کیفیت برای ما مهم است نه کمیت، در نتیجه رضایتمندی مشتری هدف هر یک از پرسنل ما می باشد. برای مشاوره رایگان به وب سایت طراحی سایت مبنا مراجعه کرده و وقت حضوری دریافت کنید.

نمونه پروژه های طراحی فروشگاه اینترنتی

برخی نتایج بدست آمده ی گوگل در پروژه های طراحی فروشگاه اینترنتی

کلمه کلیدی
وب سایت
رتبه
گلس
طراحی فروشگاه آنلاین لوازم جانبی موبایل کاور
3
مبل
طراحی سایت فروشگاه لوازم چوبی دیجی چوب
7
کاور
طراحی فروشگاه آنلاین لوازم جانبی موبایل کاور
4
ترازو
طراحی سایت فروشگاه ترازو و باسکول اسکیل
2
باسکول
طراحی سایت فروشگاه ترازو و باسکول اسکیل
2
مبلمان
طراحی سایت فروشگاه لوازم چوبی دیجی چوب
2
کاناپه
طراحی سایت فروشگاه لوازم چوبی دیجی چوب
6
کیف پول
طراحی سایت چرم دیبا
6
مبل راحتی
طراحی سایت فروشگاه لوازم چوبی دیجی چوب
8
اسکیت برقی
طراحی سایت فروشگاه ورزشی هایپرجیم
4
سرویس خواب
طراحی سایت فروشگاه لوازم چوبی دیجی چوب
6
کتونی ورزشی
طراحی سایت فروشگاه ورزشی هایپرجیم
5
کلمه کلیدی
وب سایت
رتبه
چرم
طراحی سایت چرم دیبا
5
رینگ
طراحی سایت فروشگاه رینگ و لاستیک ویتو
1
بوفه
طراحی سایت فروشگاه لوازم چوبی دیجی چوب
5
هولدر
طراحی فروشگاه آنلاین لوازم جانبی موبایل کاور
5
لاستیک
طراحی سایت فروشگاه لاستیک یوزپلنگ
2
تردمیل
طراحی سایت فروشگاه ورزشی هایپرجیم
3
بلبرینگ
طراحی سایت فروشگاه بلبرینگ انصاری
4
مبل استیل
طراحی سایت فروشگاه لوازم چوبی دیجی چوب
3
اسکی فضایی
طراحی سایت فروشگاه ورزشی هایپرجیم
2
تابلو روان
طراحی سایت تابلو روان شاپ ال ای دی
4
دوچرخه ثابت
طراحی سایت فروشگاه ورزشی هایپرجیم
3
تجهیزات ورزشی
طراحی سایت فروشگاه ورزشی هایپرجیم
2
ارسال نظر و نظرات ثبت شده
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :