طراحی سایت خبری

10 / 10
از 3 کاربر

طراحی سایت خبری

همانطور که می دانید برای آگاهی از اخبار روز دنیا و ایران، با خرید روزنامه ، مجلات و گوش کردن به رادیو و یا مشاهده تلویزیون دست یافت. با گسترش دانش فناوری و آمدن دنیای اینترنت، افراد برای کسب اخبار و یا نشر اخبار اقدام به طراحی سایت نموده اند.

با طراحی سایت خبری، کلیۀ خبرگزاران و مؤسسات خبری می توانند با صرف کمترین هزینه برای چاپ، اخبار خود را در معرض دید قرار دهند. طراحی سایت خبری یکی دیگر از وب سایت های اختصاصی می باشد، اگر طراحی سایت خبری توسط یک تیم برنامه نویسی حرفه ای و متخصص طراحی شود، می توانید مطمئن شویدکه با سئو نویسی بهینه به عنوان اولین لینک ها در دسترس بازدیدکنندگان قرار بگیرید. شرکت طراحی سایت مبنا با طراحی سایت حرفه ای و در اختیار گذاشتن قابلیت های ویژه می تواند شما را در طراحی سایت خبری راهنمائی کند.

قابلیت های طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری به صاحبان نشر امکانات زیادی می دهد که هر کدام از آنها که در جای خود به درستی استفاده شود، ایجاد درآمدزایی می کند. برای آشنایی شما با طراحی سایت خبری، اشاره کوتاهی به بخشی از امکانات به کار رفته در وب سایت خبری می نمائیم:

  • نمایش طبقه بندی اخبار
  • مدیریت آسان پنل مدیریت
  • ثبت راحت اخبار
  • آرشیو اخبار تصویری
  • امکان ایجاد اتاق خبری
  • امکان دانلود ویدئوهای خبری
  • مشاهده آمار بازدیدکنندگان
  • نمایش آرشیو اخبار  از سراسر دنیا
  • نمایش متون به صورت سئو نویسی شده
  • امکانات نظرسنجی و دریافت پیام به واسطه ایمیل
  • امکان برقراری ارتباط با مدیریت و خبرنگاران

 

مهمترین نکته که در طراحی سایت خبری باید در نظر داشته باشید، این است که اخباری که بر روی پایگاه وب سایت خبری شما قرار می گیرد، باید با صداقت کامل نوشته شود تا بتواند مخاطبان واقعی زیادی را به خود جذب کند. به روز بودن اخبار نیز نکتۀ دیگری است که باید به آن توجه داشت.

طراحی سایت خبری به صورت اصولی

برای طراحی وب سایت ها از یک سری استانداردهای اولیه استفاده می شود که قابلیت سرچ، توسط موتورهای جستجوگر اینترنت را داشته باشد. برای طراحی سایت خبری باید قابلیت سئو را برای بهینه سازی وب سایت خبری در نظر داشت، تا به واسطۀ به کار بردن کلمه های کلیدی مرتبط به رتبه های بالا دست یافت.

سئو نویسی درست یکی از مهمترین ویژگی هایی است که برای سفارش وب سایت خبری باید مد نظر داشت. تا کنون شرکت طراحی سایت مبنا توانسته پروژه های طراحی سایت بهینه را به درستی اجرا نماید. شما مخاطبان عزیز می توانید برای مشاهده نمونه کارها و کلمه کلیدی های بهینه سازی شده، وب سایت مبنا را بازدید نمائید.

مهمترین عامل دیگر برای جذب مخاطب، طراحی بنرها و POP Up ها استفاده از تصاویر گرافیکی جذاب و خیره کننده است. در ضمن استفاده از نوشته های خبری چشم گیر کمک شایانی به افزایش مخاطب می کند.

طراحی وب سایت خبری

از بزرگ ترین و پیشرفته ترین فناوری هایی که در تاریخ ثبت شده است و استفاده گسترده ای دارد، اینترنت می باشد و طراحی سایت اولین بستر را برای ارتباطات فراهم نموده است. امروزه تمام گروه های خبری برای اطلاع رسانی لحظه ای اخبار خود به صورت آنلاین از سایت های خبری بهره می گیرند و اهمیت اخبار را چند برابر نموده است. با توجه به گسترده تر شدن فضای مجازی ، از تمام شبکه های اجتماعی برای گزارش خبر استفاده می کنند و باعث می شود خبرهای زیادی انتشار پیدا کند به همین دلیل وب سایت های خبری هر لحظه خبرهای بروز را انتشار می دهند.

تمام افراد اکثر کارهای خود را از طریق اینترنت انجام می دهند و اخبار روز، روزنامه ها، مجلات و غیره را از طریق وب سایت خبری پیگیری می کنند و می توانند به راحتی از صحت اخبار آگاه شوند. برای طراحی سایت خبری باید توجه داشته باشید که از شرکت های طراحی سایت معتبر کمک بگیرید و رزومه کاری آنها را مورد بررسی قرار دهید. شرکت طراحی سایت مبنا با فعالیت چندین ساله، طراحی سایت اختصاصی و حرفه ای را برای شرکت ها، فروشگاه ها، سازمان های خبری، مؤسسات و غیره را انجام داده و نتایج درخشانی را برای آنها به ارمغان آورد.

طراحی وب سایت خبری از جمله وب سایت های حرفه ای است که در شرکت طراحی سایت مبنا برای سازمان های خبری و اطلاع رسانی برنامه نویسی می شود و با استفاده از ماژول های کاربردی چون طراحی جذاب بنرهای تبلیغاتی، طراحی قالب های اختصاصی و مرتبط، رعایت استانداردهای سئو در محتوا نویسی و غیره طراحی سایت حرفه ای خبری را به صورت بهینه سازی برنامه نویسی می کنند تا در نهایت آمار بازدیدکنندگان را بالا ببرند. طراحی سایت برای خبرگزاری سئو سازی شده باعث می شود حجم وسیعی از اخبار توسط وب سایت خبری شما دنبال شود و کاربران جاری را به کاربران دائمی تبدیل کند.

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :