طراحی سایت بین المللی و غیر فارسی

10 / 10
از 1 کاربر

طراحی سایت بین المللی نقش بسزایی در تجارت بین المللی دارد چرا که به راحتی می توان با شرکت های تجاری همکار در کشورهای مختلف همکاری نمود. طراحی سایت برای تجارت بین المللی یک ضرورت می باشد و تمام شرکت های بازرگانی و صنعتی که در سطح بین المللی فعالیت دارند و همچنین در کار واردات و صادرات فعالیت دارند، باید سفارش طراحی سایت خود را با هدف طراحی سایت بین المللی ارائه دهند.

مزایای طراحی سایت چند زبانی

طراحی سایت در سطح امور بین المللی همانند دیگر وب سایت ها طراحی و برنامه نویسی می شود با این تفاوت که قابلیت ترجمه به چند زبان را دارد و این موجب می شود در سطح بین الملل، افرادی که به زبان های انگلیسی، عربی، ترکی، اسپانیایی، پرتغالی و .... می باشند و دارای همکاران مشترک هستند، بتوانند از مطالب و سرویس های وب سایت استفاده نمایند.

رعایت اصول سئو در طراحی سایت بین المللی

وب سایت بین المللی همانند وب سایت زبان فارسی نیاز به تبلیغات و ارتقاء جایگاه از سوی موتور جستجوگر گوگل دارد، به همین منظور از اصول و تکنیک های سئو، بک لینک و رپورتاژ برای رسیدن به اهداف بهتر دیده شدن استفاده می شود. یعنی با استفاده از کلمات کلیدی مناسب، محتوا نویسی، برنامه نویسی و بارگزاری تصاویر صورت می گیرد تا به هنگام تایپ کلمات کلیدی توسط جستجوگران اینترنتی، به لینک وب سایت چند زبانی دسترسی پیدا کنند.

با توجه به اهمیت أخذ جایگاه بالا از سوی گوگل، اکثر شرکت هایی که در سطح جهانی فعالیت دارند، طراحی سایت بین المللی خود را با بهره مندی از اصول سئو و بک لینک ارتقاء می دهند و بدین وسیله نسبت به رقبای تجاری خود جایگاه بهتری را برای کسب و کار بین المللی محیا می سازند.

شرکت طراحی سایت مبنا از ابتدای فعالیت خود به فکر توسعه فعالیت های اقتصادی صنعت گران و شاغلان اقتصادی بوده و می باشد، به همین علت همواره از طراحی سایت در سطح جهانی استقبال می نماید و قابلیت طراحی وب سایت چند زبانی را همانند وب سایت زبان فارسی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با چگونگی و شرایط طراحی سایت غیر فارسی می توانید با واحد پشتیبانی و برنامه نویسی تماس بگیرید و از تجربیات تیم فنی متخصص بهره مند گردید.

طراحی وب سایت بین المللی (غیر فارسی)

طراحی سایت بین المللی یکی از خدمات ویژه و تخصصی برای راه اندازی وب سایت ها چند زبانی است که شرکت های طراحی سایت متناسب با نیاز مشتریان اقدام به ارائه چنین خدماتی می نمایند. در حال حاضر خیلی از شرکت های بازرگانی و تجاری در سطح بین المللی فعالیت دارند و کارهای واردات و صادرات کالا را انجام می دهند. از این رو نوع سفارش طراحی سایت باید ویژگی های طراحی وب سایت بین المللی را نیز داشته باشد.

اهداف طراحی سایت غیر فارسی

در تجارت امروز اگر راه اندازی وب سایت را به تأخیر بیندازید به طبع از همکاران و رقبای تجاری عقب خواهید ماند و مسیر را برای آنها باز می کنید. بنابراین بهتر است از ابتدای فعالیت، از آپشن های طراحی سایت برای معرفی و توسعه فعالیت خود بهره مند گردید. ایجاد ارتباط و یا ادامه فعالیت های اقتصادی از مهمترین دلایل طراحی سایت چند زبانی می باشد. طراحی وب سایت بین المللی با وب سایت های دیگر تلفیق می شود و در اختیار مشتری قرار می گیرد. به عنوان مثال برای شرکت بازرگانی که با کشور ترکیه و انگلستان همکاری تجاری دارند، می توانند از آپشن های طراحی سایت بازرگانی و طراحی سایت چند زبانی (ترجمه به زبان های ترکی و انگلیسی) استفاده نمایند تا توانایی و امکانات وب سایت خود را تکمیل نمایند.

شرکت طراحی سایت مبنا در زمینۀ طراحی وب سایت از کارنامۀ درخشانی برخوردار می باشد و قادر به برنامه نویسی و بهینه سازی طراحی سایت بین المللی نیز می باشد. شما عزیزان برای آگاهی بیشتر در این رابطه می توانید با کادر پشتیبان و برنامه نویس شرکت مبنا تماس حاصل فرمائید و نسبت به شرایط و مراحل کدنویسی مطلع گردید.

لازم به ذکر است برای بهینه سازی طراحی وب سایت چیند زبانی باید قوانین و استانداردهای سئو بیس را هنگام کد نویسی و محتوا نویسی رعایت نمود، همچنین با انتخاب درست کلمات کلیدی و خرید بک لینک و رپورتاژ می توان به بهتر دیده شدن وب سایت تازه راه اندازی شده کمک نمود. 

نمونه پروژه های طراحی سایت بین المللی و غیر فارسی

ارسال نظر و نظرات ثبت شده
نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :